fredag 25 maj 2012

Min oas

Här sitter jag på altanen ännu en kväll och trots att den inte är piffad och inte har några blommor så känns den som en mysig oas. Här dricker jag mitt kaffe och äter underbart god vattenmelon och känner mig avslappnad och behaglig. Efter en stressig dag och ett kanon besök hos bästa mirjam (min underbara frisör) så är det nu helg.
En helg som är början på den mest intensiva veckan hitills tror jag.

Imorgon är det bröllop i Linköping, på söndag jujutsi och mors dag hos Peters mamma, måndag baka, tisdag kommer bästa mamma och då ska vi fira henne har jag bestämt, på onsdag åker jag till härliga Göteborg (kommer eget inlägg om det), torsdag kommer jag hem, fredag tjejkväll med finaste jobbtjejerna, lördag jujutsi gradering för Lucas, söndag är det vip bio i Stockholm.
Sen är den marknad den 6/6.

Sen är det bara att andas ut igen :)
Mycket roliga saker och tur är väll det. Mycket nya äventyr för alla blir det och mycket mys.

Men just nu.....ja nu sitter jag här på altanen och laddar batterierna.
Kaffet ska bytas ut mot ett glas vitt, ost och kex och jordgubbar när barnen lagt sig och platsen kanske byts ut mot soffan. Men just nu njuter jag v lugnet och solskenet.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar