onsdag 27 januari 2010

Det kommer mera...det kommer mera...snööö



Onsdag idag. den här veckan är verkligen fullpackad.

Idag ska jag med några tjejer från jobbet och kolla på den 3 filmen i Millenium triologin. Vi har sett varje del ihop och har som tradition att äta spicey hot innan. Så ikväll ska det ramla ner lite 13c i min mage.

Det är wokade grönsaker med kyckling, cashewnötter och vattenkastanjer..till detta serveras ris. Mmm underbart gott. Dock är det något i denna måltid jag inte tål för efteråt har jag alltid ont i magen och är super svullen. Men men..kan inte hålla mig borta ändå ;)

Ute snöar det som attans. Ok visst...det är januari och jag har hellre snö än slask..men nu längtar jag till våren...och pasteller.

Peter har fredag idag...han är ledig torsdag och fredag och ska påbörja köket då.

Wiii jag blir såå lycklig när jag tänker på hur fint det kommer bli.

Vi hittade kaklet och golvet igår och ohhh jag kommer vilja spendera hur mycket tid som helst i köket när det är färdigt.

Nu är det frulle bulle.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar