måndag 25 januari 2010

Ohhh såå vackra





Jag är en tjej som ÄLSKAR presenter..både att ge och få. Blir barnsligt lycklig av att få göra andra lyckligt glada och förvånade..alltså ge något när det som minst förväntas ;)

Blir även löjligt lycklig när jag själv får presenter när det minst förväntas...och när det är klockrent.

Jag älskar även smycken...dock är jag riktigt dålig på att använda sådant...men dessa 2 helt underbara exemplar är bara 2 die for. helt ljuvliga små underverk...som mina barn;)

Det är Disney Couture som designat dessa...det är ett märke i min smak.

Kanske barnsligt men det är sååå prinsessigt och mycket mejigt ;)

Dessa ringar skulle sitta fint på mig..och användas flitigt ;)

Heeelt ljuvliga och ett mycket bra tips om ni ska köpa present till någon flickig mamma inom en snar framtid.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Och var hittar man länken till dessa två underverk då? :-)

    Kram J

    SvaraRadera
  2. Ohh självklart. www.asos.com
    det är en engelsk sida men dom har konvertering till svenska kronan och bra och billig frakt. Dom har såååå mycket fint.

    Kram

    SvaraRadera