onsdag 27 januari 2010

OMG

Ändå sen jag var liten har jag haft en förkärlek till nycklar.
Vet inte riktigt varför och en psykolog skulle nog ha en åsikt om det men jag gillar nycklar helt enkelt. Vackra nycklar...helst gamla nycklar...stora och lite rostiga.
Har samlat på mig några under livets gång men har dock inga mer än cykelnyckeln och hemnyckeln idag.

Det pratas ibland om nyckeln till någons hjärta...den tillhör i mitt fall min make ;)
Och nycklar och kärlek för mig in på Tiffanys och alla hjärtans dag.
Såg en reklam bild för Tiffanys och var helt enkelt tvungen att surfa in där och kolla på deras 2-die-for sortiment. Dom hade nycklar i alla möjliga former och metaller.
Med diamanter..vackert utsmirade..och heeeelt underbara.
Vart speciellt kär i en nyckel som hade en topp med formen av ett hjärta...och hjärtat var en berlock. Helt ljuvlig. Lyckades dock inte spara bilden så ni får helt enkelt smyga in på sidan själva och bli lyckligt lockade av alla dessa vackra smycken.

www.tiffany.com

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar