onsdag 20 januari 2010

Ok...kom igen nu




Visst har det varit underbart med snö..och ja jag älskar kanske fortfarande snön men herre gud...nu vill jag ha VÅR åxå jue.

Vill se blommor komma fram...vill se hela växtligheten vakna till liv och känna värmen.


Behöver ingen svininfluensa spruta men dock en STOR vitaminkick..herre gud vad jag är orkeslös och har haft super ont i huvudet till och från sen i lördags vad jag kommer ihåg ;)

Vill få vårkänslor som spritter i kroppen.


Igår satte jag upp nya gardiner i köket och la på en duk på bordet.

Det höjde mitt humör lite grann men tyvär damp det ner i backen som en sten igen.

Usch jag vill svänga lite på kroppen och klä mig fint...dricka goda roliga drinkar (helst utan alkohol;)) och äta god mat. Får iof god mat varje kväll hemma men vill gå på resturang.


Usch vad mycket jag vill. Får helt enkelt börja med att snyta ut ALLT snor i min näsa så jag kan få sträcka på mig med yoga. DET går inte med snor i näsan upptäckte jag i helgen.

Sen får jag fortsätta smyga in våren i vårat hem ;)


Vi bestämde igår att vi under året ska göra iordning köket och tvättstugan.

Ohhh det kommer bli sååå vitt, öppet och fint. DET ger mig iof energi när jag tänker på hur vackert och fräscht det kommer bli. I Love.


Sen får jag kanske köpa mig en bukett tulpaner till helgen.

Och få rumpen ur vagnen och göra macaroons..det skulle vara vackert att ha i köket på ett glasfat. Har ingen aning om det är gott men vad gör det om 100år ;)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar