måndag 25 januari 2010

Host host....



Host host...snor snor.

Vet inte riktigt vilket nr denna förkylning har...eller om den kanske är samma som varit hela vintern :(

Men imorse vaknade jag med bara en halv fungerande näsborre, ont i halsen och allmänt förkyld. USCH!!! Skulle försöka snyta ut allt grejs men det satt som betong.

Nu sitter jag dock på jobbet...med 1 och en halv näsborre och lite bättre mår jag :)

Hosta och snor..det får jag leva med under dagen...buhu...lite ynklig är jag dock med huvudvärk och lite skakig..men snart är jag varm i kläderna och kör på igen :)

Igår bara var vi på förmiddagen. Peter städade och jag och barnen gjorde ...tja inte så mycket.

Efter lunch åkte vi till familjen G och fikade och barnen lekte.

Peter var kvar hemma och när jag kom hem hade han påbörjat köket med att måla en del av taket. Han hade varit tvungen att jobba massor så han hade inte kommit så långt men nu är det iallafall igång :) Wiii det kommer bli sååååå fint och ljust. I like.

Det stod även en STOR bukett med underbart vackra tulpaner på köksbordet. Min veckoönskning;) Ohhh det är kärlek..

Hans veckoönskning var en myskväll med film och det vart det...fick även massage som jag var i stort BEHOV av. Mmm en perfekt avslutning på helgen....

Nu är det ny vecka och back 2 reality...mysigt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar