fredag 29 januari 2010

Idag är ingen vanlig dag...



...för idag är det freeeeedaaaag. Den bästa dagen på heeela veckan. Supermys dagen. Lucas ska sova över hos M idag för andra gången.

Ta ska hämta dom tidigt och så ska dom få gå på skattjakt. Hon är så go ;)

Och Lucas kommer ha det super mysigt...han har sett framemot det heela veckan.

Han har blivit stor min lilla bebbe..tur att Leo fortfarande vill vara lite bebbe ;)

Sen får vi väll köpa en katt kanske...för några fler bebisar det blir det nog inte.

Ikväll ska jag, Peter och Leo åka till Ikea och kolla bänkskiva och äta kvällsmat.

Sen blir det hem och ha fredagsmys. Jar har köpt stjärnchips till Leo som han älskar.

Han kan inte säga varken chips eller stjärna men blinkar med händerna när han menar dom.

Han pratar mer och mer men man ser tydligt att han är rätt envis med dom ord han INTE vill säga...jaja någon gång pratar han nog ordentligt...tror inte att han som 15-åring blinkar med händerna när han vill ha stjärnchips ;)

På lördag ska Peter fixa färdigt köket och jag och Leo ska hämta Lucas.

På eftermiddagen har jag en date med fina T och sen är det lördagsmys med barnen.

På söndag fyller Peter år. Då blir det fika. Har dock inte bestämt mig till 100% om jag ska snabb baka lite elelr om jag köper färdigt. har köpt hem ägg så jag kan iallafall baka om jag vill.

Har massor med recept som jag vill prova men får se om jag orkar eller om jag köper färdigt;)

Ha en underbar helg.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar