onsdag 1 februari 2012

Utlottning :)



Hemma hos oss är det glass säsong hela året men snart kickar den riktiga glass säsongen igång också.


För att få er att finna era vårkänslor tänkte jag ha en sommrig utlottning och vinsten är dessa sötnosar på bilder.


Det är glassformar från underbara Lékué.


Hemmagjord klass enkelt och snabbt.


Det är enbart fantasin som sätter gränser.


Dom kommer i ett 2-pack. Enkla att göra rent och går att diska i diskmaskin.


Mums att få servera hemmagjord "calippo" med eran egna smakkombo.


Perfekt helt enkelt.


Vad behöver ni göra då? Skriv en kommentar här nedan så är ni med :)


Jag drar vinnarna den 9/2


Lycka till

11 kommentarer:

  1. Vilken kanongrej :-) mycket roligare än att göra glass på pinne så jag är gärna med och tävlar :-)

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla! tror detta är något dottern skulle uppskatta i sommar =)

    SvaraRadera
  3. Verkar vara jättefina och barnen älskar glass så jag vill gärna vara med =o)

    SvaraRadera
  4. Det här vill jag också vara med på, inte bara barn som älskar glass :)

    SvaraRadera
  5. Oscar vill nog ha Glassar i sommar =)

    SvaraRadera
  6. Uj vilka coola! Jag vill vara med och tävla! =)

    SvaraRadera
  7. Åååååhj glass,,,,, mums,, och egen dessutom,, skulle rädda min vardag om jag hade ett par sånna :-) Mawe i växeln

    SvaraRadera
  8. Otroligt härliga! Barnen skulle älska dessa. Det skulle vara kul att överraska dem...

    /Maria
    maria.nolemo@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Åh vilka läckra sötsaker. Jag deltar gärna:) Sen undrar jag om du vet var jag kan hitta fakecupcakes som prydnad. Inte i porslin:)
    Mvh Jennie

    SvaraRadera
  10. Jennie: Vad roligt att du vill vara med :) Nej jag vet bara massor med porslin. Har ett svagt minne att någon tjej som bloggar även gör cupcakes i betong. Googla på betongcupcakes.
    XOXO

    SvaraRadera