tisdag 21 februari 2012

Fru Cupcakes testar





För ett tag sedan fick jag hem en nyhet från Cloetta. Lycka när jag öppnade kuvertet och fann 2st chokladkaka och kexchoklad i ett.


I ett oövervakat ögonblick försvann dock dessa godingar ner i kidsens magar och dom älskade chokladen.


Inte ens en smula var kvar för mig att testa.


Fick dock tag i 2 till och nu har jag testat den också :) Ena kakan fick barnen dela på :)


Vad denna kaka ska heta har inte riktigt bestämts ännu och det körs driver med Erik & Mackan där man bla kan rösta på vem av dom som har rätt.


Själv har jag bestämt mig för kexchokladchoklad och röstat på det här .


Kexchoklad tycker jag är barnsligt gott och mjölkchoklad kan också vara gott.


Kombon av choklad och kexchoklad var ljuvlig. Det var inte bara barnens nya favvo utan även min. Hur kan det vara att ingen kommit på detta tidigare.


En klockren kombination helt enkelt som kommer göra succe.


Jag är såld och gillar du kexchoklad måste du bara testa denna.


Betyg: 10/10 cupcakes


Finner inget negativt faktiskt. Om det nu inte är så att man inte gillar kexchoklad


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar