lördag 11 februari 2012

Super mysig lördag

Ibland behöver man ladda batterierna och det gjorde vi idag.
Först var vi på brunch hos finfina familjen Ullander.
En helt underbar brunch med bla färska jordgubbar, hembakta bagels och perfekt bacon.
Mycket trevlig sällskap och jag kan säga att jag nog åt till hela Familjen Nilsson.
Hade min mage varit större hade jag lätt ätit upp allt som fanns.
Otroligt gott.

Mycket trevlig sällskap också och vi blev kvar längre än planerat.
Barnen fick kolla på film när dom ätit färdigt och fick även lördags godis.
Mycket bortskämda blev vi. Tack snälla Tiina och Martin <3

Sen for vi hem och jag släppte av Peter och barnen för att åka och handla.
Jag trängdes med alla lördagsshoppare på Maxi och kom sen hem med godis, middag och doftljus bla.

Efter middagen (som bestod av tacos ;)) så gick jag och la mig en stund...kostar på att vara slö.
Peter åkte och lämna Leo katt som haft semester hos oss och barnen spelade dator.

Nu sitter vi här i soffan med chips, godis och dricka medans en nyklippt (av moi) Peter åkte över till Familjen B för en kväll med bowling bla. Dom skulle fira Peters födelsedag som var för ett tag sen.
Jag och barnen ska äta vårat mys och även kolla på melodifestivalen.

En toppen lördag helt enkelt.
Imorgon är det söndag och dax för jujutsi för Lucas.
Jag vill baka och hoppas jag orkar och finner tid för det.

Ha en underbar helg
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar