tisdag 14 februari 2012

Fru Cupcakes rekomenderar



Jag ÄLSKAR läppglans och kan helt enkelt inte leva utan läppglans. Lite kräsen är jag dock på läppglans och jag har testat en del.


För ett tag sedan fick jag möjligheten att upptäcka Love & Toast som jag skrivit om här.

Ett underbart märke som förpackas i ljuvligt söta förpackningar som gör iallafall mig glad.

Och min nya kärlek inom läppglans kommer från just dom.

Min färg heter "Bad Habit" och jag kan bara säga att det är en mycket "good habit". Jag älskar den.

Förpackning, smak, konsistens och allt är underbart och priset är kanon. Den kan man köpa för 79kr och då tycker jag att man kan köpa flera så man har på jobbet, hemma och i väskan :)


Detta läppglans är inte bara helt underbart utan även naturligt. Inga parabener, sulfater, ftalater, vaselin, mineralolja, proylenglykol, retinol eller syntetiska färgämnen och är inte testat på djur. Lovely helt enkelt.


Vad det däremot innehåller är extra virgin olivolja, bivax och jojobaolja.


Vill ni ha ett underbart natruligt läppglans är detta det ni ska köpa.

Finns i en mängd olika färger som har ett eget gulligt namn och då lägger man det lätt på minnet.

Ni kan köpa detta ljuvliga läppglans på bla eleven.se och hos all by nature.


Den är en riktigt 10-poängare :)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar