tisdag 14 februari 2012

Kramar på alla hjärtans dag



Idag är det ju Alla hjärtans dag.

En dag som jag egentligen älskar men som jag tagit lite avstånd till då det är en sådan otroligt komersiell dag.


Alla butiker fyller på med hjärtan och jag kan tycka att det inte ens är en tanke bakom produkterna. Man tror liksom att bara för att det är rosa eller har ett hjärta så är det vackert och säljer till alla hjärtans.


Jag älskar hjärtan och kärlek hela året och vill uppskatta mina nära och kära när jag känner för det eller när dom behöver det som mest.

Känns lite trist att bara en dag på året så ska alla lägga allt krut på kärlek. Inte helt kul.


Dock firar jag ändå Alla hjärtans..men på mitt sätt.

Små söta grejer under dagen....som tex hjärtsmörgåsar.

Mycket mys, kramar och kärlek helt enkelt.


Ha en underbar alla hjärtans på er mina fina läsare...men glöm inte bort att visa kärlek och kramas resten av året också.


Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar