måndag 1 februari 2010

Måndag morgon

Idag är det måndag igen. Gud vad fort helgen går. I fredags kom jag hem till ett nykaklat kök.
Heelt underbart och på lördagen kom dessa vackra hyllorna upp men konsoler målade av moi;)

Lucas sov hos M i fredags så vi hade bara Leo hemma. Dom hade haft skattjakt och fredagsmys.
Leo fick åxå fredagsmys.

Peter hade hållit på med foga och tvätta kakel hela natten så han fick supersovmorgon på lördagen. Jag och Leo bakade och lagade mat.
Jag gjorde cupcakes på mitt första alldeles egna recept...och heeeelt ljuvliga vart dom.
Det var en super hit och älskades av alla som åt dom...gjorde även minisar men dom stora var mer MMMM enligt dom som åt dom. Har även gjort minisar som jag bjuder på till jobbet idag.
Lördagkvällen blev Peter bortrövad av M på en födelsedagsparty kväll.
Jag kollade finalen av Robison och pysslade i köket.

Söndag..då fyllde min underbara make år. Han fick sovmorgon till 9.15 sen väckte vi honom med sång och paket. Sen kom det fikagäster hela dagen. Var en toppen dag och på kvällen var jag heeelt slut. Men även Peter tyckte det var en bra dag ;)

Idag kommer våran första kasse från Linas Matkasse. Ska bli intressant att prova en sådan kasse..man får mat och recept för 5 middagar. Får se hur det går ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar