lördag 20 februari 2010

Tuff natt

Inatt vart det inte mycket sova för mamma Nilsson.
Leo har hostat hela natten...lyxigt att han kan sova och hosta samtidigt för han är inte trött och visar inga som helst tecken på sjukdom förutom hostan. Får hålla koll på den.
Jag är iof inte heller speciellt trött konstigt nog. Kanske skulle prova att sova nästan ingenting..det kanske är årecis det jag behöver.

Hur som helst..under min vakna tid inatt kom jag på 2 hela outfits.
Heeeelt ljuvliga skor med finkläning till.
Ett par vardagsskor med ljuvlig kjol och blus till.
Ohhh vad jag önskar att jag hade en skissare och en sömerska.
Då skulle jag helt klart kunna fixa till en hel kollektion där alla plagg skulle vara unika för mig.
Iof..hade jag ett par producenter också skulle jag lätt kunna fylla en butik med varor som var framtagna av mig...bara mig.
Mina egna bakmixer....formar...skålar...och massor massor med mer.
Ja ja..en dag kanske jag tar mig i kragen och fixar detta.

Ha en toppen dag i snöstormen.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar