fredag 19 februari 2010

Fredag..underbart

Puhh..det har varit en rätt tung vecka på jobbet och är sååå glad över att det är helg.
Går ju iof ändå upp tidigt men man behöver ju inte gå någonstans.
Vi kan bara sitta i soffan och mysa tills vi väcker pappsen :)

Imorgon är det frulledate med T. Vi ska dock inte starta några projekt och vara borta hela dagen utan bara njuta av en gooood och billig frulle på Ikea.
När jag bestämmer mig för att ta körkort ska jag dra med barnen på lördags eller söndags frulle på ikea. Det är super billigt och barnen kan leka lite där åxå. Kan inte bli bättre :)

På söndag har Peter match i fagersta.
Hoppas vädret blir bättre, dom ska åka buss dit hela laget.

Nu efter skolan följde Lucas med en klasskompis hem.
Dom skulle äta popcorn och kolla på UPP.
Han vet inte att jag råkat köpa den åxå...fniss...men då kan jag och Leo kolla den ikväll...eller så kan Lucas kolla med någon klasskompis hemma hos oss.

Och igår fick Leo sina första skridskor.
Lucas fick nya med spänne så han lätt kan ta på dom själv och Leo ville åxå ha.
Han sa att han ville ha det när han fyllde år...men han fick dom imorse ;)
Han vart jätte glad och visade tydligt att man inte får röra på skridskons vassa del.
Dom är så fina våra pojkar.

Hoppas ni får en underbar helg utan mer snö ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar