lördag 20 februari 2010

Snöig lördag






En laddning sweeties till fina fina T :) i nya fina formar från Nordik.




Idag var det ett riktigt busväder hemma i Vässan med blåst och snö.


Men självklart trotsade fina T och jag detta och åt frulle på Ikea följt av lite shopping.


Bla denna underbara burk med ett underbart budskap ;)











På eftemiddagen bakades det Sweeties hemma hos familjen Nilsson..och vanliga cupcakes med vanilj och några med oboy smak. Mums.
Mannen i huset har åkt till familjen B för en tv-spels kväll och nu när barnen sover sitter jag här i min ensamhet och kollar på Melodifestivalen.
Riktigt skönt..ska strax gå ner och hämta lite chips och cola...mums mums.
T var och hämtade sina sweeties och Peter och då fick jag en helt underbar kopp av henne.
Ohh den är såå fin och har även ett mycket vettigt budskap..ni som jobbar med mig får se den på måndag...ni andra får nog se den någon dag ni åxå ;)
Hoppas på fint väder imorgon så barnen och jag kan ge oss ut en sväng.
Peter ska till Fagersta på match.
XOXO























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar