måndag 8 februari 2010

Träningsvärk...av ett par skor

Hur är det möjligt????
Jag har träningsvärk i låren..på framsidan av låren och innsidan. Har haft det sedan igår.
Då tänker ni...nu har jag tränat....och nej det har jag inte.
Jag har köpt nya skor ;)

Har länge tittat efter ett par högklackade stövlar men inte funnit rätt.
I lördags var jag och T på stan för att leta skor bla...och då fann jag dom.
Har iof tittat på dom förut men nu var det 70% rabatt på dom så det var liksom bara att slå till ;)
Iof kändes dom skönare i butiken än när jag bytte och gick med dom resten av dagen
Men..vill man bli fin får man lida pin, som det så fint heter.
Och jag är jätte jätte fin.

Hittade även en super söt buljongburk och lite annat smått och gott.
En lagom men mycket lyckad shopping tur.

När jag kom hem gick Peter och Lucas ut och åkte skridskor medans jag och Leo tog en promenad. Leo påminnde mig heeela vägen att hundarna kan kissa i snön.
Han är söt den där lilla ungen.

Vid 20 kom fina T och hämtade mig för en tjejkväll hemma hos henne.
Ost, kex och pärondricka...melodifestivalen och en seg film men med ett bra budskap och det var en toppen kväll. OHHHHH jag fick present. Hon är så himla busig och söt..jag fick en heelt underbar burk med en 50-tals hemma fru på och ett sjukt roligt budskap "I only have a kitchen becuse it came with the house". Hihihihi den är såå fin i mitt vackra vackra kök.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar