onsdag 17 februari 2010

Fru Cupcake testar


Carlshamn har tagit fram 3st mixer och mixer är såå himla roliga så jag är tvungen att prova.
Det är en kakmix, en pannkaksmix och en muffinsmix. Jag valde denna choklad cookiemix.
Mixen kommer i en stilren påse. Tycker att alla deras produkter är stilrena med sitt randiga i olika färger. Mycket praktiskt också när man bara behöver dra av en bit av påsen och hälla i en bunke. Sen blandar man det med lite vatten och smör.
Jag upptäckte att jag inte hade något bakplåtspapper!! så jag gjorde dom i muffinsformar och det gjorde dom lite som småkakor. Annars är dom nog underbart goda också som stora tunna cookies.
Kakorna smakade nyttigt men mycket mycket gott. Chokladen smakade riktig choklad och därav lite beska i smaken men det var gott. Den vart mjuk, lite seg och mumsig.
Lucas fick provsmaka dom också (han är min kakexpert då han är rätt hård i sina omdömen) och han älskade dom. Han åt tills han inte fick flera:)
Kontentan av det hela?! Mi lajki...alot.
Strilren design, lite extra ingridienser, bra pris och mumsig kaka. Toppen och helt klart värda att prova när man inte orkar göra en kaka från början.
Det enda jag kan klaga på är beskan från chokladen..det är inte alla som gillar den men det är ett pytte minus.
Betyg: 9/10 Cupcakes
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar