tisdag 16 februari 2010

Puhh..




Idag har det varit en tuff dag på jobbet. Ett system pajjade och det vart kaos.
Men problem löst...imorgon blir det till att städa upp lite ;)
Är heeelt slut och hade tänkt träna lite men orkade inte helt enkelt...I know...dålig ursäkt.
Semledagen idag...mums..vi fick semlor på jobbet.
Och appropå semlor..dessa utsökta skapelser är gjorda av mig och heter Sweeties.
Dom kommer även som mini sweetisar och är unika och gjorda på ett hemligt recept..kan dock avslöja att det är en blandning mellan cupcake och cheesecake och helt ljuvligt gott.
Dom går att beställa hos....MOI ;)
Till helgen blir det tävling här på bloggen som bla är sponsrat av ett underbart märke som jag avslöjar då. Igår hade jag verkligen en toppen toppen dag och mina besökare sköt i höjden tack vare Linneas Skafferi. Heelt underbart var det att se alla som kommit in och läst lite och jag hoppas att en del av dom återkommer ;)
Plockade även ut ett paket från Panduro idag.
Här ska göras skyltar, hjärtan och betonggrejer. Super kul...måste bara införskaffa lite betong...Bauhaus nästa.
XOXO

4 kommentarer:

  1. Wohoooo.... Sweeties är det bästa som finns. Jag är beroende!!

    SvaraRadera
  2. Ohh du är sååå go T. Mi lajki u :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill förresten beställa Sweeties till min snälla bilmekaniker. Han börjar bli för smal :-)

    När du vill och när du kan vill jag ha 10st storisar.

    Ingen panik... jag har ingen tid att passa eller så. Ville bara visa honom uppskattning då han nästan aldrig tar betalt som han ska.

    SvaraRadera
  4. Hmm.... jag undrar vem denne snälla bilmekaniker var.... 3 år har gått och minnet är borta ;)

    SvaraRadera