måndag 22 februari 2010

Hej mitt vinterland


Ja herre gud...i år har vi verkligen fått snö och kyla.
Till och med barnen börjar tröttna och speciellt när det är så himla kallt.
Det var 22- imorse när vi åkte hemifrån och ute på altanen på mitt jobb är det snö så att det nästan täcker fönstren.
Visst är det fint men med 22- finns det ju inte så mycket att göra med snön.
Vill prata om veckan som gått på min blogg.
Jag har haft så otroligt många som tittat in och vill tacka Linneas Skafferi inte bara för vinsten utan även för länkningen. Tack snälla söta du :)
På en vecka har jag haft nästan 500 besökare och det är helt sjukt för lilla mig.
Även om inte ens hälften är återkommande är jag otroligt tacksam för denna skjuts på räknaren och får nästan ha både 1000 och 2000 besökar tävlingen samtidigt.
Jag vet att 1000 besökar tävlingen är sen men hoppas kunna få in bild och tävling senast onsdag och kan lova ett mysigt paket där en del av det inhandlades i helgen ;)
Ha en underbar dag och håll er inne om ni kan.
Drick mycket varm choklad och varför inte baka lite cupcakes en dag som denna;)
Doppa dom i riven kokos så ser det ut som snöiga cupcakes.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar