fredag 12 februari 2010

Alla hjärtans dag


På söndag är det alla hjärtans dag...såå mysigt.
Dagen ska innehålla mycket mys och kärlek...och hjärtan.
Lucas ska sova hos familjen B lördag till söndag och jag hade först tänkt baka crossanter till honom till frulle men han kommer få det som kvällsfika ;)
Morgonen för resten av oss kommer ändå innehålla mysfrulle.
Denna vackra berlock är ifrån Thomas Sabo och är ljuvlig.
Någon gång i mitt liv ska jag ett armband från Sabo få flytta in hos mig och pryda min späda handled;) Kommer fylla den med meningsfulla berlocker.
Igår började jag göra tavlor.
Jag gjorde 2st och dom vart faktiskt bra :)
Tog dock inget kort på dom men jag ska fixa det efter helgen ;)
Kan vara en ny produktion från Fru Cupcake ;)
Ikväll blir det fredagsmys...super nice;)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar