onsdag 19 maj 2010

Fullproppat


I måndags började min utbildning i ett nytt system.
Jag ska vikariera då och då på en annan avdelning och behöver då lära mig ett nytt system. Förra veckan började jag bli nervös och i måndags efter första utb. dagen var jag heeelt körd. Förstod inte hur detta skulle gå till och hur jag skulle förstå något av det vi gått igenom. Igår var det lite ljusare men jag ville fortfarande nästan dra mig ur och inte jobba med det där. Idag..dag 3 så känns det ganska klockrent. Nu har det satt sig...förstår hur dom tänker och det är inte lika läskigt längre. Visst har jag fortfarande massor att lära mig men jag är på god väg.
Peter sa till mig idag att jag är rädd för förändringar...och jag kan hålla med honom faktiskt.
Jag är nog lite rädd av mig..men det är för att jag inte vill misslyckas. Jag vill inte tro att jag kan något som jag inte kan. Är dock inte rädd för ALLA förändringar.
Nu ska all info få smälta in och sen blir det till att jobba då och då med lite nytt.
Spännande att få lite förändring i vardagen ...nu när jag vet att jag klarar av denna förändringen ;)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar