måndag 24 maj 2010

Läkarbesök


Näää inte ska vi besöka McDreamy men till läkaren ska vi..jag och Leo.
Han har fått eksem?? eller något och känns som om vi vill kolla upp det.
Så jag har förberett honom väll nu på morgonen. Han vet exakt vad som kommer hända och att han kanske får ta blodprov och att det gör ont en liten stund men att han får plåster och klistermärke. Och att vi sen ska gå till affären och köpa en glass :)
Helgen har passerat i rasande fart. Igår hade jag iof en otålig dag.
Vädret var trååååkigt och vi hade planerat att gå till en speciell lekpark med picknik men det bidde inte så. Jag och Leo gick mest runt hemma och funderade på vad vi skulle göra.
Lucas lekte med en kompis och Peter hade golftävling..som hans lag vann ...wihii grattis.
Lördagen var mer aktiv. Först drog vi till Ikea..sen ner på stan för lunch med T.
Sen hem och ut i lekparken (peter kollade hockey) och sen cyklade jag och Lucas till en klasskompis till honom för fika och tjejsnack. Eller killarna spelade tv-spel och jag och E fikade och pratade om sånt som tjejer pratar om.
Väl hemma var jag slut och det vart en tidig kväll för mig.
Usch jag är en tråkig fru;) Men tur att min man älskar mig ändå. DET är kärlek.
Nu ska jag titta på Pigley Wink innan vi går.
Ha en toppen dag.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar