måndag 10 maj 2010

Hall Makeover



I helgen skulle ju vi ha haft röjhelg med STORT R och städat och rensat som attans.
Det dog dock ganska fort när vi fick ett brev i låddan om att vi INTE fick slänga i den gemensamma container som ställs upp vid våra städdagar på området.
Men lite hände ändå. Jag och T hade frulle date på Ikea i lördags och då bestämde jag mig för en makeover av hallen. När jag gjorde om våran hall sist fanns det ett motiv med det hela men det försvann i någon av lådorna vi hade för skor som senare blev skräpsamling.
Våran hall fungerade inte och bara fanns där..opraktisk...och dålig.
Men nu...nu är den super fin och helt ljuvlig. Den STORA växten lyser upp hallen och jag älskar hela hallen. Nu funkar den OCH är ljuvlig. Jag är bäst ;)
Peter fick skruva upp hatthyllan och spegeln så det är klart att han åxå är bäst ;)
Och T var smakråd och idespruta så hon är självklart åxå bäst ;)
Nu fattas det dock lite i våran hall...vill tex ha en mini brevlåda från Bruka Design...helst en ljusrosa....och en vit tavellist som är typ 20cm bara.
Men hallen fungerar ändå och är vacker ;)
XOXO

2 kommentarer:

  1. OJ så fint! Ljust fräscht och riktigt hemtrevligt! Ser verkligen varmt och välkomnande ut! Kram från kusin Anne

    SvaraRadera
  2. Ohhh tack söta söta du. Ja jag är mycket nöjd :)

    Kramar till dig min söta kusin

    SvaraRadera