söndag 30 maj 2010

Happy Mothers Day


Grattis på morsdag alla underbara mammor i världen.
Ni är bäst ;)
Själv började morgonen med lite sovmorgon av mina underbara kids. Fick sova till strax efter halv 8. Tack sötnosar.
När jag kom ner i köket hade jag en present på diskbänken från Lucas och Leo.
En underbar hjärtformad chokladask med strass på. Sååå fin och den innehåller underbart krämiga, lena och ljuvliga chokladpraliner. Mums mums.
Dagen till ära är det strålande sol och skönt väder ute. Helt underbart.
Vi ska åka hela familjen och kolla på flygplan men innan det så ska vi till lekparken tror jag.
Klockan är 9.15 och barnen är super vilda ;)
Just nu springer Leo runt och leker bibliotikarie och Lucas sitter i fotöljen och lånar böcker.
Eller nu kör visst Leo racing istället. Mmm vi ska gå ut tror jag.
Ha en underbar dag alla.
XOXO

2 kommentarer:

  1. Blev det inget magnoliaträd? Du får unna dig ett nästa gång vi är ute och shoppar. Jag menar.... du har ju ingen hobby som tar tid och pengar så jag tycker helt klart att du kan köpa dig ett träd.

    SvaraRadera
  2. Nej det blev det inte. Men lite egen shopping i valfri butik och en super vacker blomgrupp med lila blommor och orkidee.
    ohh jag vart mycket bortskämd ;)

    Men ja...köper nog ett magnolia träd sen någon gång ;)
    Kram

    SvaraRadera