måndag 3 maj 2010



I fredags var det valborg. En högtid som inte är så speciell för mig iof.

Vi spenderade den hos fam. B med super god mat och barnen lekte och kollade på film.

En mysig kväll helt enkelt. Jag och barnen åkte hem runt 9 och det var lagom för dom...Leo somnade direkt när han fått välling och Lucas inte långt efter. Själv fastande jag och kom i säng sent :)

Lördagen var vi ute en del och myste en del. Lucas var på kalas efter lunch.

Söndagen var det strålande väder. Helt underbart. Vi var till Peters mormor och firade hennes födelsedag. Massor med mumsigt hade hon bakat och barnen och jag åt massor...även Peter fick i sig några bakverk:)

Efter det åkte Peter iväg till golfklubben och jag och barnen gick till lekparken..och fortsatte sen vidare till lekparker runt omkring. Jag tänkte sen att barnen kunde leka på baksidan och jag kunde få laga mat men det tycke inte barnen. Lucas får ju vara ute själv så det gjorde inget men Leo rymmde hela tiden och ville INTE vara på baksidan...och var han där en stund så ville ha klättra på olika saker och titta över till grannen....livs farligt då det inte är så himla stabilt det han klättrade på. Men sen kom Peter hem och fick leka medans jag fixade maten.

Det bidde tacogratäng...mums mums. Åt tills jag nästan fick magknip ;)

Igår skulle jag fixa för träning idag. Japp har bestämmt mig för att ta tag i min yoga...jag betalar ju för mitt träningskort!!! Dock får jag vänta med att börja tills nästa vecka då kläderna var i tvätten (hade iof mina shorts men vem orkar raka benen??) och jag har förlagt mitt lås och mitt träningskort. Var nog inte meningen att jag ska träna idag ;)

Helgen var toppen iallafall även om det inte vart mycket gjort.

Men nästa helg är det städdag på området och vi är barnlediga så då ska det fixas och städas och sorteras. :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar