måndag 3 september 2012

Bio date med maken

Igår överaskade maken mig med att bjuda ut mig på bio.
Verkligen super mysigt med en överaskningsdate så där bara :)

Vi såg The Expendables 2.
Hade inte super stora förhoppningar då 1:an inte gjorde enorma avtryck hos mig men såg ändå fram emot att se den.
Jösses vilken rolig film. Otroligt mycket action och splatter men även enormt med komedi.
En del av dom är ju en bit över 60 men levererar ändå bra med action.
Jet Li är en favvo hos mig och det lilla man ser av honom är kanon...hade dock önskat liiite mer av honom.
Även Jason Statham är en cool snubbe som levererar 100% action.

Man ska inte se denna film för dom underbara replikerna utan för den 100% action och coola snubbar med mycket komedi. Visst är det lite känslor med i det hela och en del sorg men otorligt mycket komiska repliker som anspelar på skådespelarnas tidigare stora roller i olika filmer.

Alla är med...från Chuck Norris till Van Damme.
Galet kul och en del oväntade besök.
Det gjorde ni bra grabbar och jag ser framemot en 3:a och hoppas då på mer Jet Li.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar