torsdag 6 september 2012

Vincere uppdatering

Jaha idag är det den 6:de september och jag måste erkänna att jag tappat stinget totalt.
Visst äter jag fortfarande bra men jag hade tänkt att ta tag i träningen nu.

Min energi räcker inte helt enkelt.
Kanske kommer energin när jag börjar träna och det är väll egentligen bara att kicka iväg mig men jag har inte lyckats denna veckan. Det har iof varit mycket denna veckan och även vab men vill man så finns alltid tiden till träning. Så jag kan inte skylla på det heller ;)

Får helt enkelt rycka upp mig och pallra mig iväg nästa vecka.

Just nu håller jag på att planera en tapas kväll jag ska ha nästa lördag.
Verkligen kul att få göra tapas.
Kommer bli första gången jag gör det och har tagit fram några recept jag ska fixa till. Blir en kväll med god mat (förhoppningsvis), lite vin, trevligt sällskap och efterrätt :).

Och självklart kommer ni få både recept och rapport från kvällen :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar