torsdag 20 september 2012

Sally Williams mjuk nougat med mandel

Jag har funnit något som gjort mig helt beroende. Helt galet ljuvligt och man vill bara ha mer.
Det är en mjuk nougat med mandel.
Alltså inte en choklad nougat utan en mjuk, krämig och helt perfekt nougat som är som fransk nougat. Med mandel i.

Jag köper min på ninasmat.se ( ni har ju rabatt där) och första gången jag satte tänderna i denna läckerbit så var det kärlek.
Med en sammetslen vaniljig smak och knapriga mandlar har den intagit toppen på min favvo lista just nu.
Barnen har fått smaka denna och Thank u god att dom inte älskade den så som jag gjorde.
Konsistensen är lite som marschmallows men krämigare.
Omg denna är så underbar.
När den är slut känns det lite tomt och man vill öppna en till förpackning.

En perfekt ingrediens i en presentpåse eller lyxigt mums till dig. Vad du än gör...köp flera för det kommer gå åt ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar