tisdag 4 september 2012

Min nya oas

Under sommaren så har min Oas varit altanen. Stället dit jag drar mig tillbaka, samlar kraft och njuter av lugnet.
Nu är det för kallt för altanen och jag har funderat på vart min oas nu ska vara. Insåg idag att det är köket.
Vårat kök är underbart även om det inte är perfekt. Det är stort, ljust, bra ytor och innehåller allt jag behöver.
Här kan jag lyssna på lugna favoriter eller kolla på något favvo program. Här kan jag även skapa eller äta något mumsigt. Visst finns det en del kvar att göra här i vårat kök men det är ändå min oas. När jag kliver in i köket andas jag och känner mig avslappnad och lugn. Här dansar jag till energy radio eller sjunger till lugna favoriter.
Här är jag jag helt enkelt.

I love it

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar