lördag 15 september 2012

Lördag och besök

Att handla på maxi en lördag är inte helt ultimat då alla i hela stan verkar vara där då. Men det gick ganska bra ändå. Vi började med lunch och sen lämnade jag kidsen på lekstället.
Man får lämna in barnen en timme och det kan kännas som en lång tid men idag kom jag ett par minuter sent faktiskt :(
Jag glömde ju min meny och inköpslista på jobbet så jag skulle skriva nya men valde att improvisera i butiken vilket resulterade i massor med olika grejer. Hur jag ska få till detta till plockmat? Ja det återstår att se.

Om mindre än 3 timmar kommer mina finfina tjejer och då ska det vara färdigt. Har hunnit förbereda dukning och lite sånt så jag ska bara köra sista dammsugning, gå med sopor, klä mig för kvällen och ja just.... Laga maten.

Men jag börjar med en kopp kaffe på min underbara altan där även barnen hänger just nu och äter lördagsgodis.
Helt underbart.
Just nu känns livet galet underbart och jag skulle vilja vara kvar i denna dag forever.
I detta lugn i detta nu eufori

Hoppas ni har en underbar lördag

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar