onsdag 5 september 2012

Idag ryker barret

Ja som ni ser på bilden så är jag i stort behov av en klippning.
Och idag är det äntligen dax för ett besök hos finaste Miriam :)

Klippte mig senast i maj så det är verkligen på tiden.
Ska bli sååå himla skönt att få bukt på barret igen.
Jag trivs i kort hår för första gången någonsin och det tackar jag Miriam för.
Hon har klippt mig i frisyrer som jag trivts i helt enkelt.

Miriam är en glad och sprallig tjej som är otroligt duktig och otroligt duktig på att tyda mina önskemål.
Det är första gången någonsin som jag träffat rätt på frisör till 100%.
Galet nöjd med denna tjej helt enkelt.

Hur det blir idag? Ja jag har några förslag till Miriam och jag är även redo att ta det lite kortare än sist.
Lägger självklart ut bild till er sen ;)

Nu ska jag ta och piffa till vardagsrummet och sen leta efter ett försvunnet presentkort.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar